Welcome to Coldplaying!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Search results

1. M

[1-Oct-2011] Coldplay @ Rock in Rio Festival, Rio, Brazil

I can't believe I didn't buy my Rock in Rio card in time... I'm hoping for the gods that they will put a second batch up for sale at some point, before general sale starts... :bigcry:
  2. M

i'm sure there will still be tickets. I'm gonna persuade my grandmother to buy me the Christmas whatever thing for me now, coz I still need to buy U2 + Muse's ticket!!!! :dance:
  3. M

Loooooooooore, come to RIOOOOOOOOOOOOO!!! Sorry everyone, but I need to do this: SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :dance:
  4. M

28-Feb-2010 - Apoteose Stadium, Rio de Janeiro, Brazil - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos

Li, mandei um PM pra vc sobre o twitter. espero que de tempo de vc ver!!!! :kiss:
  5. M

26-Feb-2010: River Plate Stadium, Buenos Aires, Argentina - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Phot

I'm at wooork. I can't watch the videos!!! :bigcry: It seems like everyone had an amazing time at the concert. that's so awesome!!!!
  6. M

2-Mar-2010: Morumbi Stadium, Sao Paulo, Brazil - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos

for Chris bday they'll be in Sao Paulo. It's on the 2nd and that's the day of the Morumbi gig... PS: Just replied your PM, juan! :nice:
  7. M

Brasil?

esse show eu decidi que não vou tirar fotos. quero aproveitar do inicio ao fim sem me preocupar em tá tirando foto de nada... mas tenho certeza que todo mundo vai tirar milhoooooes pra voces poderem aproveitar!!! :nice:
  8. M

Brasil?

/Paty Achei um site que faz as camisetas. Ve se tu consegue juntar a galera num e-mail que quando eu tiver a imagem eu mando o site e o arquivo com a imagem!!! :kiss:
  9. M

Brasil?

:laugh4: depois eu posto em algum lugar aqui... nao ta no computador pq tirei direto no celular... tá no twitter... http://twitpic.com/photos/marianatsl
  10. M

Brasil?

Do ingresso? :uhoh:
  11. M

Brasil?

PS: Meu Ingresso chegou. ele é lindoooooooooooooooooooooooooo :love:
  12. M

Brasil?

Paty, pedi pro Semy (Zemy_101) alterar o design da camisa que ele fez pra Wembley e mudar a borboleta pra verde (aí a camisa fica verde e amaerla) e trocar Wembley por Brasil. ele disse que vai fazer e manda pra mim o arquivo essa semana!!! Vou ver se tem algum site - tipo cafepress - que faça...
  13. M

Hot vs Cold!

Cold is kicking ass. told you, Reilly!!
  14. M

Rate your last orgasm!

:laugh4: I had to come in this thread. it just made me laugh too much!!
  15. M

2-Mar-2010: Morumbi Stadium, Sao Paulo, Brazil - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos

I wish White Lies was still with them. oh, and Girls Aloud. Because they are the awesomest!!!! :laugh4::laugh4::laugh4:
  16. M

Brasil?

Comprei o de SP. quero ir pro niver de Chriiiiiiiiis!!! meu ano tá começando joííííííssima!!! :dance::dance:
  17. M

Brasil?

Comprei o de SP. quero ir pro niver de Chriiiiiiiiis!!! meu ano tá começando joííííííssima!!! :dance::dance:
  18. M

Brasil?

Feliz ano novo galeraaaaaaaa!! Olha, ticketmaster colocou mais ingresso pra vender. tem pista vip de novo na areaaaaaaa (cabei de comprar o meu!!!) :dance::dance:
  19. M

ticketmaster has released more tickets. I just bought on the website for VIP standing. Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance::dance::dance::dance: can't believe I finally managed to get the ticket!!!!!!!
  20. M

Brasil?

to só esperando o ticketmaster processar minha compra, pq o sistema tava fora do ar quase o dia inteiro hoje!!! ai que nervosooooooooooo Pista VIP aê vamos nóissss :dance::dance: