Welcome to Coldplaying!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Search results

1. F

Chris's birthday's project : join us :)

Happy Birthday, Chris ! Have a great day !:D
  2. F

Zone française

C'était grandiose comme concert. J'ai passé une excellente soirée !:)
  3. F

Zone française

Je ne serai pas loin de la scène mais pas en pelouse or, places assises.
  4. F

2012 Ticket Exchange **Updated List in First Post** (EXCHANGE OR FACE VALUE OFFERS ONLY)

A friend is selling 2 seating tickets for Köln on 4th of September. Tribune West, block W6. She couldn't attend the concert.
  5. F

Zone française

Aah, ok ! :-) (J'ai des problèmes avec les smileys). Super, tout ça !
  6. F

Zone française

Tu vas les voir où ? ;)
  7. F

Zone française

Salut ! Quelqu'un vend 2 places pour le concert à Cologne, si ça intéresse quelqu'un. C'est sur le site de U2.
  8. F

Zone française

Tiens : http://www.dawncanada.net/tech3f/3.html Tu peux trouver les accents ou bien changer la configuration de ton clavier.
  9. F

The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You

I'm looking forward to watching them on tv at the closing of the O.G. Not sure to see them tomorrow. We'll hear Survival though.
  10. F

Zone française

Enchantée Przemek. Tu as l'air de bien te débrouiller en français. ;)
  11. F

I should receive mine too then. :wink3:
  12. F

I'm searching a standing up ticket (middenplein) for Antwerpen. If you know somebody who can't eventually attend the concert or has an extra ticket, feel free to send me a PM. Thank's in advance. It's difficult to find a ticket as it was sold out in 30 minutes' time.
  13. F

Zone française

Elodie : Tu as dû passer une excellente soirée au spectacle d'Hugues Laurie. Je suis sûre que ça m'aurait plu aussi. Je l'ai déjà vu jouer à la télé. Quel dommage que tu n'aies pas pu obtenir un autographe. :embarrassed: Merci pour les photos ! Angélique : Ton écran cassé, ça va te coûter...
  14. F

Guiding Light, Unatural Selection. By the way, yesterday i met Matt in Paris. He had interviews.
  15. F

Zone française

On entendra la chanson pendant les J.O. C'est super, Muse et Coldplay au début et à la fin des J.O.
  16. F

Zone française

Ca me plaît beaucoup mais j'aime moyennement le début, après c'est excellent. Je viens de voir que quelqu'un vend une place en tribune au SdF car il ne pourra pas s'y rendre pour le concert, en tribune secteur est, porte D à valeur faciale. C'est sur le site de U2.
  17. F

Zone française

Je n'aime pas POC. Pas terrible je trouve.
  18. F

2012 Ticket Exchange **Updated List in First Post** (EXCHANGE OR FACE VALUE OFFERS ONLY)

Paris Stade de France 2 tickets on sale I'm selling 2 tickets CAT 1 for the Paris Stade de France concert which will be on 2nd of September (Bloc U19, Row 68). The two seats are side by side. Face value 89,30 € per ticket. PM if interested. MY 2 TICKETS ARE NOW SOLD.