T
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• OMG, vad kuuuuuuuul!!! Ser du dig själv på Panorama bilden? :D
    Vi stod typ tio meter till vänster om "catwalken", alltså huvudscenen. Och med tanke på att vi kom till stadion typ 15.99 (och det var huuuuuuuuuuur mycket folk som helst) så är jag nöjd med platserna :)) Kan inte fatta att jag stod så nära dem! Nu när jag tänker på det så känns det heelt overkligt!! Och huuuuur coolt som helst att vi kommer vara med på TV i USA!!!!!! :D <3
    Jag är huuur ledsen som helst nu dock, vill bara tillbaka <33333
    HUR VAR DET FÖR DIG??? STOD DU LÄNGST FRAM???
    OMG, jag har gråtit flera gånger - det var så otroligt! Vill tillbak!!! <3
    Halloj, haha och jag har inte kollat Coldplaying förräns IDAG, så IKVÄLL gäller det! Åh herregud, herregud, herregud :p Nervös som jag vet inte vad!
    Ha det grymt och så hörs vi senare :D !
    Det gjorde jag - helt EPIC!
    Ojj, så tidigt? Själv kommer vi köa från tre på EFTERMIDDAGEN! xD
    IMORGON GÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333
    Haha, HEEEEJ! :D Allt är bra - Coldplay i övermorgon liksom!!! <3
    Jag åker in till Sthlm på torsdag morgon (tiiiiidigt xD). Jag bor typ 200 km därifrån. Kan inte heller göra mycket annat än tänka på konserten! När åker du? Hur länge innan ska du köa? :)
    ojj hmmm var stod hon Olivian? :D hahahah cvar du okså på wtai? :D(vet inte om ajg har frågat hahaha) jaaa jo dewt var jag som träffade Chris! HEERE GUD VAD SNÄLL OCH VACKER HANÄR!!
    De spelade en del äldre låtar - bland annat Yellow, The Scientist, Clocks och naturligtvis Fix You <3 En låt som kom som en stor överraskning för många var
    "Don't Panic", vilket jag verkligen hade hoppas på. Så jag blev extra glad då :)
    Tyvärr spelade de dock inte Talk, Strawberry Swing och en av mina största favoriter, Speed Of Sound. Jag hoppas någon av dem kommer med på sommarens spellista! xD
    Ååååh, vad UNDERBART det låter! Love, love, love! <33
    Hahah, jaa det var rätt otroligt faktiskt. London är en stad som jag blev helt kär i. Men konserten var ju utan tvekan det bästa med hela resan. :) Xylobanden var... alltså, jag har ALDRIG varit med om något så spektakulärt. De var radiostyrda, så de spelades inte hela tiden. Men när de väl kom igång så var det verkligen "wow moments". Speciellt under Paradise, då de helt plötsligt börja lysa under refrängen. Tro mig, jag får också rysningar när jag kollar på klipp. Älskar dem verkligen!

Jag är som du - hade lätt åkt innan och köat hur länge det än behövdes. I London var vi bland de första in, så vi satt i flera timmar och väntade (förband och sånt, du vet) men det var värt det. ;D
    Jag längtar också sjukt mycket :D Nej, det har jag inte, det här blir första konserten! Har du gjort det? ^^
    Jag är också 96:a, Det var så underbart, var sjukt trött för jag och min kompis hade varit vakna hela natten och varit övertaggade och sedan väntade vi från halv 4 på natten .. haha... Jag älskade verkligen Wtai. Jag och min kompis var de första som var där faktiskt. När vi kom till festivalen så var det helt tomt x) och vi var de första som fick komma in , haha. det var så underbart. Och sen att se coldplay . Jag menar när Coldplay skrattade för våran skyllt och när de tittade på oss. <3 Och chris ögon <3 Ja wtai var verkligen underbart. Jag grät under hela konserten haha , så tillslut kom det en vakt och frågade om jag var ok, haha :D
    Ja det är surt.. Hur gammal är du föressten? :) Känner också att det hade varit bättre om man var äldre, För detär därför ajg inte får gå på båda, annars gäller det bara att tjata, :D

Satsa på längst fram. Inget slår det, allt är jju bättre ju längre fram man kommer. :) Bästa känslan ever när Chris Martin tittar på en <3 :dazzled:
    hJag ska dra till köpenhamn , kommer bli närmare för mej,ville gå på båda mej neej.. fick inte det.. :( kom dit tidigt! hur länge väntade du på wtai? :)
    Så du såg dem på WTAI? Lucky girl!! :D Jag ångrar ingenting lika mycket som jag ångrar att jag inte såg dem då. Men men… ibland gör man misstag!  Jag såg dem iaf i London för några veckor sen och det var verkligen den bästa kvällen i mitt liv. <3 Det kändes så overkligt att stå där, i samma arena som dem! Och nu när jag lyssnar på Coldplay (vilket är varje dag, haha) vill jag bara spola tillbaka tiden till 9 december, eller spola fram den tills 30 aug! :D

I London hade vi tyvärr inte ståplats men som tur är lyckades vi få ståplats till konserten i Stockholm nästa år. All konfetti, ballonger och allt... ååh, jag längtaaaaar. xD

Haha, oroa dig inte! Det kommer säkert gå bra med kön! ;) <3
    Hur mycket tar Stockholm Stadion in? Är det typ 30 tusen?
    Yes, stort Coldplayfan här sen 3 år tillbaka haha :D ! Japp, ska se dem, ståplats! Ska du dit? :)
    HEEJ! Jaa, alltid lika roligt! Vad kul att du hörde av dig! :)
    Japp, jag ska se dem! Kommer bli min andra gång och du ska bara veta hur mycket jag längtar. :D SKa du se dem/har du sett dem?
    hahahahahah neeeeeeej. försår exakt. det var ju ¨å att man dog själv. :DDD ne men det var underbart. ska du se dem nu iår igen? :D
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…