P
Reaction score
2

Profile posts Latest activity Postings About

• Thanks! :nice: I'm still super excited. :wacky:

I actually don't have Chris's exact address. My friend just told me where to walk to.

Plus, I don't really feel right giving out his address. :confused: Sorry.
    Hej og velkommen til Coldplaying.
    Jeg har været til begge Coldplay-koncerter. Til koncerten i Herning stod jeg i Jonnys side lige ved rampen, og jeg var ikke langt fra, hvor Jonny hjælper Chris op i In My Place samt hvor Chris laver sit stunt ved slutningen af Viva la Vida op til Lost. Endnu engang velkommen.
    Jeg sad også i kø ret tidligt. Fik soundcheck og det hele med. Stod jeg på en bænk, kunne jeg se dem under soundcheck. Jeg vinkede til dem og Jonny vinkede tilbage! :cheesy:

Jeg er også rigtig lykkelig for at have set Chris (og dem alle sammen!), især så tæt på. :wacky: Det var lidt surrealistisk.
    Hej igen,
    Undskyld jeg svarer så sent. Jeg har også oplevet at få beskeder på engelsk herinde fra en dansker, så du er ikke den eneste, som ikke kan vænne sig til det. :nice:

Jeg stod i 2. række midt for. :happy: Næsten lige foran Chris. :wacky:
    Velkommen til Coldplaying. :nice: Jeg hedder Julie. Jeg har været til 2 Coldplay koncerter - deriblandt den 16. august 09 i Herning ligesom dig. :) Hvor stod du?
    Jeg håber (og er sikker på ) at du vil kunne lide det her.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…