Welcome to Coldplaying!

By signing up you will receive access to the largest Coldplay fan site and hundreds of Coldplay downloads!

1. NOTICE: Coldplay Downloads are now back up! Sorry for the downtime
    Dismiss Notice
Jedi Leo
Last Activity:
Feb 1, 2018
Trophy Points:
113

Share This Page

Jedi Leo

A guy full of stars, Male, from Denmark

Coldplayer
Jedi Leo was last seen:
Feb 1, 2018
    1. Denise
      Denise
      Hi, I actually don't remember how long it takes for things to arrive during the Christmas time, but I can say that during normal periods of the year mail from the UK can arrive in just three days or can even take two weeks. If it's going to snow like last year, though, expect items to take a lot more time to arrive. It's really hard to say if it's really gonna arrive on time, I'm sorry I cannot be more useful :/
    2. Cheese Nip 2
      Cheese Nip 2
      Dude your so positive! I'm adding you to my contacts, the world needs more people like you!

Shine On and Thank You!
    3. Jedi Leo
      Jedi Leo
      Jeg kom også i god tid til Herning, alt for god tid synes jeg: kl 10 om morgen! Jeg var der hvor Guy spillede, på højre side. Tager du altid første række? Jeg var faktisk på tribunen i Wembley og det var også meget hyggeligt: der har man plads til at danse hehe For resten, jeg synes White Lies var rigtig god og måske vil jeg tage ind og se dem når de kommer til Danmark i December.

Mht MX modtagelse, ja det har du ret i at det er alt for negativt, men der er nogle threads til dem som elsker sangene. Har du allerede bestilt MX? Jeg har købt den POP edition: den er bare lækker! Hvilke sange kan du bedst lide indtil videre?
    4. nancyk58
      nancyk58
      Til Herning koncerten kom jeg i god tid og så opvarmningsgrupperne (Moi Caprice og White Lies). Jeg stod til venstre helt op ad rampen hvor Chris og Jonny er under In My Place. Jonny hjalp Chris op kun et par meter fra hvor jeg stod.
      Ja, det kunne være hyggeligt at gå sammen. Også hyggeligt med en coldplayer, som ikke virker så negativ over for de nye numre. Al den negativitet har også ført til, at jeg ikke er lige så meget online på sitet som jeg var før.
    5. Kiame
      Kiame
      I'd like to thank you for your fantastic positivity during the release of Paradise!
    6. nancyk58
      nancyk58
      Hej Valypan (er det dit navn)?
      Jeg er imponeret over dit danske - kun få og små fejl. Hvilke andre sprog taler du? Hvad er din baggrund?

Jeg er fra København og bor i Bagsværd lidt uden for København. Hvor bor du?
    7. nancyk58
      nancyk58
      Hej,
      Jeg har lige accepteret din friend's request.
      Du har lavet nogle fine "posts". Jeg er glad for, at der også er en del, der kan lide den nye single. Jeg var rystet over, at nogle begyndte at kritisere drengene og give Gwyn, EMI eller deres venner skylden for den efter deres opfattelse manglende kvalitet af de nye sange. Jeg må dog give dem ret i, at Chris' lyrik til dels er svag, mens han er mesterlig til - støttet af bandet - at lave fantastiske melodier.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

Twitter:
    JediPrinceLeo
    Coldplay concerts:
    5
    Favourite Coldplay member?:
    Jonny
    Your favourite Coldplay album?:
    A Head Full of Dreams
    Favourite Coldplay song:
    A sky full of stars
    Country Flag:
    Denmark
    Leo, big Coldplay fan, enjoying life´s crazy roller coaster every day.

Interact

Signature

Fearless, fearless, fearless together
    Under this pressure, under this weight, we are diamonds taking shape.