Welcome to Coldplaying!

By signing up you will receive access to the largest Coldplay fan site and hundreds of Coldplay downloads!

1. NOTICE: Coldplay Downloads are now back up! Sorry for the downtime
    Dismiss Notice
Gautama
Last Activity:
Jun 27, 2017
Trophy Points:
36

Share This Page

Gautama

ist dann mal weg

Coldplayer
Gautama was last seen:
Jun 27, 2017
    1. Ms Magpie
      Ms Magpie
      Hey! It really depends on the weather and the place where the show is so I'm not sure about the Berlin gigs :/ I think 9 or 10 am was fine. As fro what to do, you talk to people :)
    2. The Final Track
      The Final Track
      ah, good that things worked out.
      Well, it was McCain vs. Obama :tongue: I hope not.
      Thanks, you too : )
    3. The Final Track
      The Final Track
      Hello again:)
      I don't really understand your question, but I'm pretty sure you can vote in the presidential election without having a residency in the States.
    4. The Final Track
      The Final Track
      I don't really have any other policy than; if I like it, I'll buy it.
      You didn't have it already? awh. nah, I guess they won't mind.
      hehe :P
      He is :nice: Great character, great musician.

Thank you :)
    5. Gitta Rensolo
      Gitta Rensolo
      Oh ich möchte soziale Arbeit studieren und wenn ich es irgendwie schaffe dann später ne Weiterbildung im Bereich Musiktherapie machen. Das wär toll. Will auf jeden Fall was soziales machen nichts kaufmännisches mehr. Hab mehr den drang dazu was für die Gesellschaft oder die Menschen zu tun. Nicht in erster Linie für die Wirtschaft. Ich denke sowas würde mich glücklich machen :-)
    6. Gitta Rensolo
      Gitta Rensolo
      Ahhh ich verstehe. So nen ähnlichen Fall hatte ich auch in der Schule in der Klasse wo ich eingesetzt war. Der junge hat dann irgendwann auch Medikamente bekommen und dann gings. Aber davor wars echt schwierig. Ich fands aber teilweise auch krass wie zb der Schulleiter damit umgegangen ist. Er hat diese Kinder einfach beschimpft und fertig gemacht und sie auch so dargestellt dass es einfach schreckliche Kinder sind die es zu nichts bringen. Also er hat da nicht mal nen Schritt weiter gedacht. Naja der junge wurde dann nach ner Zeit auf ne Förderschule geschickt. Geht dein Sohn denn auf ne 'normale' Schule? Oh Mann das muss echt richtig anstrengend sein. Freut mich wirklich für dich, dass es jetzt besser läuft :hug:
    7. The Final Track
      The Final Track
      Great!
      I've started to notice that it's a lot harder to get a hold of a good link, without the download taking over an hour :\
      yess, it's gonna be great! I'm only going two days, though, so I miss Björk and St. Vincent.
      I should be more careful what I write on the internet, haha!
      It's pretty awesome, isn't it?
    8. Gitta Rensolo
      Gitta Rensolo
      Ohh nee das mit deinem Sohn wusste ich gar nicht. Ist ja echt übel. Vlt ne doofe Frage, aber wie äußert sich das denn genau?
      Auf jeden Fall freuts mich für dich, dass es besser geworden ist und hoffentlich bleibt es auch so.

Tja im Moment steh ich mit ziemlich leeren Händen da. Hab mein FSJ verkürzt weil ich eigentlich vor hatte noch ein halbes Jahr zu arbeiten bevor ich studiere nur das alles erweist sich als schwieriger als gedacht. Hat nur den positiven Effekt, dass genügend Zeit hab rauszufinden was ich wirklich will und ich glaube da bin ich im Moment auf nem recht guten weg.
      Ja die doofen Jungs das beschreibt es wohl ganz gut. Könnte da so en paar Geschichten erzählen, aber ich hab den Eindruck so lange das mit meinem Job/ Studienplatz nicht in trockenen Tüchern ist wirds da auch nichts ernstes geben. Aber wer weiß was/ wer noch kommt :wink:
      Oh kann nicht schlafen.
    9. Gitta Rensolo
      Gitta Rensolo
      Valerie! Ja me dere. Lang nichts mehr gehört. Sehe grade dass ich bei unserem letzten Gespräch noch vor meinem FSJ stand... Ohhh

Und bei dir?
    10. The Final Track
      The Final Track
      You mean the link I gave you?
    11. The Final Track
      The Final Track
      The album? SOPA's made it so much harder to get a hold of stuff :(
      Don't plan to. I've got tickets for Øya, so that's my main musical event this year :) Hope you have a great time at the concert? Where is it?
    12. The Final Track
      The Final Track
      You're leaving? :surprised: That's sad.
      You're very welcome. You seem like a really nice person, wish you the best as well :)
    13. Gautama
      Gautama
      If anyone has the urgent need to get in contact with me, send me a private message, I will get a notice on my regular e-mail account. I might log in again, to answer, Have a good life everyone. :heart:
    14. The Final Track
      The Final Track
      I don't know. I think it may be the combination between the bass and drums. Just doesn't work :(
    15. the_gloaming09
      the_gloaming09
      ha yeah no problem! Actually I was kind of dancing quite a bit for 15 Step but my brother was recording it. Just an amazing show!
    16. The Final Track
      The Final Track
      Yeah, that one's pretty good. Thanks!
      I don't know, there's just something about their sound that I just really can't get used to.
    17. Gautama
    18. SueDeNimes
      SueDeNimes
      Meinst du, weil youtube einem jetzt immer sagt, dass mein sein Konto irgendwo mit verknüpfen muss?
      Kannst dich nicht mehr einloggen?
      Ich musste meins auch mit meinem Google Account verknüpfen, aber es musste ein bereits existierendes sein damals... glaub ich. :thinking:
      Keine Ahnung ehrlich gesagt!!
      Aber ich kann mir das nachher mal genauer anschauen. Jetzt muss ich leider los und was erledigen.

Liebe Grüße, bis später!! :hug:
    19. Crests
      Crests
      hello :3
    20. hotdensestate
      hotdensestate
      That's cool. I definitely wish I could get the unnecessary things out of my life right now... there's a lot of stupid things you don't need to do just for school/college applications and stuff like that. I'll be kind of glad when I'm done with school just because it brings a lot of unnecessary baggage in with the actual education, yanno?
  • Loading...
  • Loading...
  • About