Welcome to Coldplaying!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
C

Profile posts Latest activity Postings About

• Glimrende, tak. :cheesy:

Jeg stod ret godt, men der er et kamera lige foran mig på selve det store billede. :lol:
    Yeah, they really are keepers! I'm going to miss them when I move!
    Hahahaha, that'a great, I will happily be your tour guide :nice: Which places do you want to go? Maybe I know of them!
    I just applied for student accommodation ,so the first year I will live at the school campus, and the second and third year I have to find my own place. Hopefully it wont be hard as I have other friends from Norway that is studying in London that I can share an aparment with!
    Tusen takk, Julie! I can't wait to hear about your story as well! I'm really excited about it! I had a wonderful birthday, my friends made it so amazing because they knew I was so sad about the concert. So they kidnapped me and surprised me with a bunch of other people :)
    I know, I'm very lucky to be moving there, you can visit anytime :) sorry for the late reply I haven't been on the computer for a long time. But thank you again for the kind message and I'll see you soon!
    Hej Julie,
    Du ønskes hjertelig tillykke med de 20 år -
    jeg håber, at du mange, mange gode år endnu får

Du ønskes alt det bedste,
    nu er det tid til at feste.

:vuvuzela: :dance:

:vuvuzela: :thumbsup:
    Jeg har haft en god dag - havde naboer inde til eftermiddagste og fastelavnsboller. Havde 2 gode venner med til middag i restaurant efterfulgt af kaffe og 1 glas cognac i min lejlighed. Emails, Facebook hilsner, breve, telefonopringninger.

Jeg sendte en email af sted forleden til danske coldplayere (jeg mener at du bestemt også var på listen ) om C0ldplay både fredag og søndag med tider og alt. Det er fra 21.50 fredag - og fra 23:15 til 0:40 på søndag, hvis jeg husker rigtigt.
    Tak for fødselsdagshilsenen. Vejret har også været godt i hovedstadsområdet hele dagen (lidt skyer indimellem, men ellers solskin og fygning). Husk i morgen fredag og igen på søndag: Coldplay interview efterfulgt af OSLO koncerten fra TV2 Zulu om aftenen.
    Ifølge Billed-Bladets ugentlige TV-blad sendes det også på tirsdag (stadig fra DR-K, måske det kommer fra DR på torsdag - så langt rækker mit ugeprogram ikke). Ifølge det kom Sherlock Holmes i fredags kl. 21:35, hvilket jeg indrettede mig efter. Det blev sendt kl. 19. Surt show.
    Ja, det er den svenske dokumentarudsendelse. Men den er god. Jeg har set den 3 gange nu (2 gange via link på coldplaying.com og i går på dansk tv).
    Hej Julie,
    Jeg bemærkede, at i nat kl. 1:05 til 1.35 i nat er der Coldplay - Viva la Vida (sjovt tidspunkt at sende det) fra DR K (kulturkanalen). Genudsendelse herfra på søndag kl. 15:55 - 16:25 plus på tirsdag kl. 20:30 - 21 fra DR K (kulturkanalen).
    WOW - hvor er dit nye hjerte flot (husk at Julen varer lige til Påske).

Du skulle sende en julehilsen med BEGGE hjerter til Debs / Anchorman (evt. sammen med andre Coldplayere).

Jeg deltager i konkurrencen om den håndskrevne julehilsen og ønskede samtidig alle i "the Coldplay family incl. crew and lovely personal assistants" a Merry Christmas and a HAPPY NEW YEAR".

Så jeg har allerede sendt en hilsen. Og jeg har heller ingen webcamera etc. Så jeg gjorde det for mig selv.

Jeg håber, at du får sendt en hilsen med begge HJERTER (måske i forbindelse med andre Coldplayere).

GLÆDELIG JUL til DIG og DINE KÆRE, JULIE.
    Hej Julie,
    Jeg kom til at tænke på, at hvis du lavede et MX-hjerte, så skulle du sende en hilsen med MX-hjertet (ellers VIVA-hjertet) til Oraklet og til Anchorman med ønsket om en God Jul og et Godt Nytår. Det ville være sådan en fin gestus, synes jeg. Bare et forslag. Hav en god week-end.
    Jeg har printet en oversigt over Parken ud og har også skrevet salgssteder ud og ender måske at købe billetter tidligt dér onsdag eller at bestille billet via Billetnet (net eller telefon).
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…