Welcome to Coldplaying!

By signing up you will receive access to the largest Coldplay fan site and hundreds of Coldplay downloads!

1. NOTICE: Coldplay Downloads are now back up! Sorry for the downtime
    Dismiss Notice
#42vera.inês
Last Activity:
Jul 6, 2016
Trophy Points:
16

Share This Page

#42vera.inês

...

Coldplayer
#42vera.inês was last seen:
Jul 6, 2016
    1. blue_girl
      blue_girl
      Em relação a preços.. não te sei dizer muito bem, mas como a maioria do material é em 2 mão, costumam a ser baixos :)
    2. blue_girl
      blue_girl
      hey vera desculpa a resposta tardia :wacky:

Entao é asim, as lojas que vou uma é a Carbono, que fica numa transversal da Av. da Liberdade, há uma estação de metro que fica lá quase ao pé ( Avenida) se souberes onde é a Mango da Av. é desse lado logo na rua que vira á esquerda em baixo, a outra loja é a Louie Louie que fica pertissimo do largo do chiado, nao sei explicar muito bem a localização desta loja, sei que tb é uma transversal, deixo-te o link :) http://www.louielouie.biz/
    3. Twisted__Logic
      Twisted__Logic
      Thanks! And I also did the favor. I'll tell you when I send it :D
    4. blue_girl
      blue_girl
      Não sei :\ não sei qual é regularidade da feira a que costumo ir, mas até pode ser que aconteça agora uma janeiro e outra março :) espero que sim! vou ver se descubro!
    5. Twisted__Logic
      Twisted__Logic
      Of course and if you want you can send me your msn or twitter too if you have one :D
    6. Twisted__Logic
      Twisted__Logic
      Oh Yeah! Right.. I totally forgot about that! :lol: can you send it?
    7. Darlene_Ihnfsa
      Darlene_Ihnfsa
      HAPPY NEW YEAR, FELIZ 2012
    8. Twisted__Logic
      Twisted__Logic
      haha it's not because i have to.. it's cause i want to :D
    9. Twisted__Logic
      Twisted__Logic
      i did not like it, i loved it! :D you even made a santa! that was very kind :smug2: i have make it up yo you.. i'll send you soomething too ;)
    10. Twisted__Logic
      Twisted__Logic
      it arrived like 2 week ago.. i think but i was like very busy with school so i couldnt tell you... sorry about that
    11. Twisted__Logic
      Twisted__Logic
      hey secret santa P: the card arrived in time! thank you very much i loved the candy :D
    12. blue_girl
      blue_girl
      lol nao, tambem só me lembrei agora dele por causa dessa história, já nem sei o nome dele :\
    13. blue_girl
      blue_girl
      Grandes coincidencias! :D eu é que nao tive a sorte de encontrar o rapazito que ficou ao meu lado durante o concerto lol :(
    14. sp★rkle
      sp★rkle
      Hey! Thank you for the nice things you said about me and Anna's singing, we enjoyed doing it for everyone and I'm glad you appreciate it! :nice: Merry Christmas!
    15. blue_girl
      blue_girl
      oh wo ficaste ao pé dela? :| brutal lol mundo pequenino
    16. blue_girl
      blue_girl
      Gosto muito da tua assinatura :)
    17. blue_girl
      blue_girl
      No Alive, estava lá pessoal que chegou ás 7h da manha, mas vieram do Porto... eu cheguei ao 12h á fila e safei-me, penso que em londres a rush tambem chegou por volta das 10h da manha e safaram-se, ficaram em frente ao palco tambem, mas aqui como vamos para o golden circle, vai haver menos pessoas :) e parecendo que nao, sendo uma 6a o pessoal só deve ir para o estádio depois do expediente :D acho que é tranquilo!
    18. blue_girl
      blue_girl
      Aiii veraaa, li agora no thread do pessoal que foi a rotterdam, eram cerca das 9h da manha quando foram os seguranças ter com os que já estavam na fila para ajudar com as xylobands :| A SÈRIOOOO eu tenho de estar lá a essa hora, dê por onde der :bomb: nem que chegue ao porto ás 8h da matina e vou logo pro estadio :bomb:
    19. MarinaAmorim
      MarinaAmorim
      Gosto bastante disto, digamos!
    20. RedGirl76
      RedGirl76
      Hi there,

Just a reminder to all Secret Santa's that if you haven't sent your card yet, could you please do so as soon as possible? It's that time of year where the post slows down.

If your card isn't on the way yet, please try to send it via Airmail as soon as possible. Please let your elf know as soon as it has been posted.

If you have any problems, get in touch. Don't leave your match without a card!

Alison

:elf:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

Coldplay concerts:
    2
    Favourite Coldplay member?:
    Chris
    Your favourite Coldplay album?:
    AROBTTH

Signature

06.07.2011 - Optimus Alive Festival, Lisbon, Portugal
    18.05.2012 - Dragão Stadium, Porto, Portugal

"Music can make you escape, or it can make a situation more manageable somehow." - Chris Martin