Jeg har haft en god dag - havde naboer inde til eftermiddagste og fastelavnsboller. Havde 2 gode venner med til middag i restaurant efterfulgt af kaffe og 1 glas cognac i min lejlighed. Emails, Facebook hilsner, breve, telefonopringninger.
Jeg sendte en email af sted forleden til danske coldplayere (jeg mener at du bestemt også var på listen ) om C0ldplay både fredag og søndag med tider og alt. Det er fra 21.50 fredag - og fra 23:15 til 0:40 på søndag, hvis jeg husker rigtigt.
Louise satte et link for traileren i RCT tråden. Før det vidste jeg ikke at det kommer, men godt du siger det også er der på søndag! Håber du har haft en god dag!
Tak for fødselsdagshilsenen. Vejret har også været godt i hovedstadsområdet hele dagen (lidt skyer indimellem, men ellers solskin og fygning). Husk i morgen fredag og igen på søndag: Coldplay interview efterfulgt af OSLO koncerten fra TV2 Zulu om aftenen.
Ifølge Billed-Bladets ugentlige TV-blad sendes det også på tirsdag (stadig fra DR-K, måske det kommer fra DR på torsdag - så langt rækker mit ugeprogram ikke). Ifølge det kom Sherlock Holmes i fredags kl. 21:35, hvilket jeg indrettede mig efter. Det blev sendt kl. 19. Surt show.
Jeg har lige set det. Virkelig godt. Også godt at se Davide Rossi noget mere. Jeg prøver at lære hans ansigt at kende, i tilfælde af at jeg ser ham i Parken. Man kan også se det på DR's hjemmeside. Det er på torsdag 18.10, ikke tirsdag, det bliver genudsendt igen.